Aroma cu durere de cap

Ascult melodia asta de doua zile. Habar n-am de ce. Probabil imi place cum suna, e catchy, e faina gagica (0:51 πŸ˜‰ ) etc. Dar nu i-am gasit logica. Tot incerc sa inteleg ce traieste gagica aia acolo. Sa inteleg ca cel langa care se trezeste si nu iubeste e Connect-R (desi nu stiu cum ar putea sa fie asa) si ca “aroma” e de fapt tatuatul care o tine in lanturi (hmmm…mda, asta as putea intelege πŸ˜€ ). Dar cine e cel de la sfarsit cu care pleaca? Sa inteleg ca e dupa principiul “cand doi se cearta, al treilea castiga”?

Sa ma lamureasca si pe mine cineva.

10 Comments

  1. E combinata cu unu (tautatu’) cu care nu e prea fericita si se gandeste mereu la “aroma” altcuiva, probabil un fost , sau o iubire interzisa gen connect-r … desi nu cred ca tot videoclipul are legatura cu melodia…besides that, do you have to find logic in everything ?

    • Loredana Arion

      Eu as fi zis ca e invers, ca am impresia ca atunci cand Connect-R o intreaba “Spune-mi ce-ai facut?” parca-i vine sa-i dea smecta :)) ca o prinde cu “aroma”.

  2. β€œAroma” ne aduce in prim plan o poveste de dragoste tumultoasa, incitanta si plina de senzualitate.
    Videoclipul regizat de Alex Ceasu o prezinta pe Raluka in ipostaze incendiare, in tinute sexy si incatusata.
    De la scenele pline de romantism pana la cele mai fierbinti si indraznete, Raluka reuseste sa le suceasca mintile celor 3 barbati din videoclip: Connect-R, barbatul inselat din poveste, Ddy Nunes, amantul din poveste si iubitul din viata reala al Ralukai si Dj Sava, cel cu care Raluka ramane la final. – in caz ca era ceva neclar, pt mine acuma e si mai neclar :))

  3. Sau sa zicem ca ai fost pe-aproape πŸ˜›

  4. viseaza ca e cu cineva si il inseala , si dupaia se trezeste si pleaca cu iubi ? merge ?:))) cred ca are mai multa logica videoclipul decat ce am scris eu mai sus :)))

  5. Matrix e la pitici, neo defap se uita la inseption si Leonardo vb cu raluka , si ea ii explica ce a visat unu dintr-un film :))))

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

CAPTCHA * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.